Diensten

Digitale strategie
Bij het opstellen van de digitale strategie gaat het om het maken van de juiste doordachte keuzes. Ons traject start met het maken van een analyse van de doelgroep, markt en de huidige online marketing data van jouw organisatie. Op basis van deze inzichten en met kennis van best practices formuleer we de digitale strategie. Tenslotte begeleid ik de implementatie en optimaliseer ik de resultaten op basis van data.


Online marketing
Het online marketing proces waarmee ik jouw organisatie help groeien, bestaat uit:
• Online zichtbaar zijn zodat je naam bekend(er) wordt
• Aantrekken van kwalitatieve bezoekers die een volgende stap willen zetten
• Overtuigen en realiseren van conversies op je website
• Op een consistente manier benutten van contactmomenten met (toekomstige) klanten
• Meten en bijsturen van de resultaten

De middelen die ik inzet om de online marketing doelen te realiseren, zijn:
• Customer journey analyse
• Inbound marketing
• Zoekmachinemarketing
• Social media advertising
• Contentmarketing
• E-mail marketing
• Website optimalisatie


Marketing automation
Met een marketing automation systeem ondersteun ik het hele online proces en ben ik in staat om slim te segmenteren, berichten te timen en processen te automatiseren. Dit leidt tot een hogere ROI van de campagnes.


Website management
Tevens ondersteun ik jouw organisatie met website management. Bijvoorbeeld in de vorm van een optimalisatietraject waarmee de website overtuigender wordt en meer conversies realiseert. Of omdat je het management van je website aan mij uitbesteedt. Daarnaast begeleid ik ook de ontwikkeling van een geheel nieuwe website voor jouw organisatie.

Ik maak graag een connectie met je op Linkedin.